Qatar Diar Şirketi Vaka Analizi

Konu, 'Gayrimenkul Tezleri & Makaleler & Fikirler' kısmında Admin tarafından paylaşıldı.

  1. Admin

    Admin Admin Yetkili Kişi

    Qatari Diar Real Estate Company, Katar Devletinin egemen servet fonu olan Katar Yatırım Otoritesi tarafından 2005 yılında kuruldu. Merkezi Basra Körfezi kıyılarındaki Doha başkenti Katar Diar, Katar'ın büyüyen ekonomisini desteklemek ve ülkenin gayrimenkul geliştirme önceliklerini koordine etmekle görevlendirildi.

    Şirketin ilk projesi Lusail City, o yılın Aralık ayında piyasaya sürüldü ve gayrimenkulüne yenilikçi yaklaşımı için büyük bir övgü aldı. İlerleyen, kendine yeten şehir, Katar Devleti'nde gerçekleştirilecek en büyük tek gelişmedir ve şu anda inşaat aşamasında olmasına rağmen, Lusail, Katar'ın Katar'ın ilerlemesini, Katar'ın eşanlamlı vizyon ve kalitesini yansıtan büyük ölçekte zaten belirtmektedir Diar. Lusail Gayrimenkul Geliştirme Şirketi, vizyon sahibi Lusail City kalkınmasının geliştirilmesi, inşası ve sürmekte olan operasyonlarına özveriyle Eylül 2008'de kurulmuştur.

    Kasım 2009'da Katar Demiryolları Geliştirme Şirketi'nin kurulmasıyla Katar, tarihindeki bir başka kilometre taşına ulaştı. Bu şirket, Katar'ın geniş ulusal demiryolu ağının geliştirilmesi için Katar'ın vizyonunu ve bölgenin ilk tam entegre demiryolu sistemini hayata geçirmek için kuruldu.

    Katar'daki önemli altyapı gelişmelerine paralel olarak şirket kurduğu günden bu yana, bir tanesi de yaşam kalitesini artıran ve topluluğa katkıda bulunan gayrimenkul için uluslararası alanda Qatari Diar vizyonunu getirme görevini üstlenmiştir. Bugün, Katar Diar, kaliteye, yerel topluluğa, ortaklığa ve belirgin sürdürülebilirliğe olan bağlılığı nedeniyle dünyanın en güvenilir ve en saygın emlak şirketlerinden biri olarak kendini kurmuştur.

    Ocak 2012 itibariyle Katar Diar, 4 milyar ABD Doları tutarında aktifleştirilmiş ve Katar'da ve dünyanın 29 ülkesinde toplam 35 milyar ABD dolarının üzerinde toplam değeri olan 49'u aşkın projeye sahip.

    Emlak sektörü, hazır arazide gayrimenkulün birey, hükümet veya geliştiriciler tarafından kurulmasını içeren bir geliştirme sürecidir. Bu çalışmada Katar ülkeye, katar diyar ise gayrimenkul şirketi seçildi.

    Katar'ın gayrimenkul geliştirme önceliklerini yönetmek için Katar'ın büyüyen ekonomisini izlemek için Katar Diar, 2005 yılında Katar devletinin özerk servet fonu olan Katar Yatırım Otoritesi (QIA) tarafından kurulmuştur. Doha'nın kuzeybatısı ve Basra Körfezi kıyısında yer alan Katar Diar'ın merkezi bulunuyor. $ 1 milyarlık sermaye ile başladı. Temel kaygısı, gayrimenkul ve topluluk temelli projelere yatırım yapıyordu. Başlangıçtan beri şirket, küresel yatırımlarıyla 60 milyar dolar değerinde olan portföyünde çalıştı.

    Vizyon ve misyon:
    Katar Diar'ın vizyonu, tüketici hayal gücünü, kültürel değerleri ve ilham verici ilişkileri değerlendirecek dünyanın en iyi gayrimenkul şirketi olmaktır. Şirketin vizyon ifadesi şu ana kadar vizyonuyla dürüst olmaktadır. Kurulduğu günden beri lüks girişimlere odaklanmıştır.

    Katar, komşusu BATI Katar Diar gibi patlayan bir gayrimenkul balonu görmemesine rağmen, Katar'ı emlak piyasasında temsil etmek için mükemmel bir fırsat sağladı.

    Katar Diyarının Misyonu, Katar halkının yaşam kalitesini iyileştirmek ve üst endüstri standartlarını değerlendirecek seçkin büyük kalkınma projeleri yaratarak projeye girecekleri mekanlarda bulunmaktır.

    Başlangıçtan beri şirket gelişmelerin standardı üzerine çalışmış ve şimdiye kadar yaptıkları projelerden anlaşılıyor. Bir sonraki bölümde bununla ilgili daha fazla tartışma olacaktır.

    Katar Diyarının Projeleri:

    Kısa süreyle Katar Diar, gayrimenkul projeleri için global bir portföy oluşturmayı başarmıştır. Şu anda şirketin Katar ve GCC, Asya, Avrupa, Amerika ve Afrika'da projeleri var.

    Şirketin ilk projesi Aralık 2005'te piyasaya sürülen Lusail City oldu ve yakında ivme kazandı. Katar Diar'ın yenilikçi bakış açısının eseri için övgü kazanmaya başlaması uzun sürmedi. Katagoriler tarafından üstlenilen en büyük tek gayrimenkul geliştirme olan bu şehir kademeli olarak kendi içindedir.

    Proje henüz tamamlanmış olmasa da Lusail, Katar'ın gelecek nesil gelişmelere yönelik büyük ölçekli vizyonuyla ilgili vızıltıyı zaten yarattı. Katar Diar zaten kalite ile eş anlamlı hale gelmiştir. Lusail Emlak Geliştirme Şirketi efsanevi Lusail City Development'da genişleme, inşaat ve diğer geliştirme faaliyetlerini yürütmek üzere Eylül 2008'de yolculuğuna başladı.

    2009 Kasım ayında Katar Diar'in amiral gemisi olan Katar Demiryolları Geliştirme Şirketi altında Kasım ayı portföyü önemli bir değere sahip oldu. Bu şirket, Katar'ın tamamen entegre bir ulusal demiryolu ağı oluşturma vizyonunu getirdi ve bu bölgeler ilk önce demiryolu sistemini gerçeğe dönüştürdü.

    Katar'daki gelişmelere paralel olarak, Katar Diar her zaman iç pazara eşzamanlı olarak uluslararası pazara odaklanmayı taahhüt etmiştir. Katar halkının yaşamına Katar Diar tarafından dokunulmakla kalmadı, aynı zamanda dünya çapındaki kalkınma girişimleriyle milyon kişiye dokunuldu. Şu an itibariyle şu anda en ünlü, güvenilir, saygın emlak şirketlerinden biridir. Kaliteli hizmet için sürekli kararlılığı, en yeni yenilikçi tasarımları, değerli ortaklıkları ve markanın sürdürülebilirlik vaadi ile toplumları geliştirmesi nedeniyle mümkün olmuştur.

    Katar Diar'ın Ocak 2012'de yayınladığı raporda şu anda Katar'da kalkınma ve planlama ile ilgili 49 proje gerçekleştiren 4 milyar ABD doları sermaye var. Ayrıca, 29 ülkede 35 milyar dolara değer alan projeleri var.

    Stratejik İşletme Yönetimi ve Planlama Aracı:
    Her işletme mikro ve makro ortamda çalışır. Bu rekabet çağında başarılı olabilmek için her işletme, şirket yönetimi ya da ürün pazarlaması olsun, faaliyetleri için bir strateji oluşturmalıdır. Katar Diar gibi bir şirkette, geniş paydaşlarına karşı daha fazla sorumluluk taşıyor. Bu çalışmanın amacı, yaygın olarak kullanılan iki stratejik araç üzerinde odaklanacaktır.

    SWOT analizi

    PESTEL Analizi

    Katar Diyarının SWOT Analizi:
    Güç, Zayıflık, Fırsatlar ve Tehditler'in bir kısaltması olan SWOT, bir kuruluşun iş ortamındaki mevcut durumunu analiz etmek için yaygın olarak kullanılan bir araçtır.

    Mevcut yarışmaları göz önüne alındığında geleceğe de bakıyor. Bu, dahili olarak mevcut durumda bir kuruluşun güçlü ve zayıf yönlerine odaklanan ve fırsatlar ve tehditler biçimindeki dış etki faktörlerine bakan kapsamlı bir planlama aracıdır (Sadler, 2003).

    Http://www.lindsay-sherwin.co.uk/guide_managing_change/images/01_swot_1.gif

    Şekil: GZFT'nin İş Stratejisine Dönüştürülmesi (Sadler, 2003)

    Hem dış hem de iç değerlendirmeden "Karşılıklı sorular" üretilir.

    Her bir Fırsat İçin - hangi güç unsuru şirkete fırsattan yararlanmaya yardımcı olabilir ve hangi zayıflığın böyle bir engel oluşturabileceğini.

    Her bir Tehdit için - hangi güç faktörü tehditle rekabet edebilecek ve hangi zayıflığın şirkete bunu yapmamasını zorunlu kılacaktır.

    SWOT analizinin ardından şu anki senaryolar dikkate alınarak Katar Diar'ın Güçlü Yönlerini, Zayıf Yönlerini, Fırsatları ve Tehditleri inceliyor.

    Güçlü yönler:

    Bir işletmenin güçlü yönleri, olağanüstü iyi yaptıkları ve genel olarak kendi kontrolü altındaki olumlu unsurlarıdır. Bir şirketin güçlü yönleri, diğer işletme rakiplerine kıyasla rekabet avantajı sağlar. Genellikle bir şirket, yeni boyutlara ulaşmak için güçlü yönlerine vurgu yapacaktır. Katar Diyarının güçlü yönlerinin listesi aşağıdadır.

    Katar Diar için dünyadaki diğer sağlam ve yaygın işletmelerle birliktelik yapmak, yeni müşterilere getirme ve işyeri faaliyetlerini daha da kolaylaştıracak önemli avantajlı bir noktadır. Katar Diar, başından beri inşaat ve yönetim firmaları ile ortak girişimler şeklinde güçlü ittifaklar kurdu. 2008'de Almanya'nın Hochtief'iyle anlaşmalar imzaladı; 2009'da Almanya'nın Deutsche Bahn'iyle Katar Demiryolları Geliştirme Komitesi (QRDC) oluşturmak için anlaşma imzaladı. Bu komite kapsamında, Katar Demiryolları Şirketi Katar'ın 35 milyar dolarlık demiryol sisteminin genişlemesini yönetiyor. 2010 yılında Fransa'nın Vinci İnşaat'ı ile birleşti.

    Katar Diar'ın olduğu gibi bir pazar lideri olmak, durum, gelir ve pazar payını arttırırken başarılarının anahtarıdır. Katar Diar'da, Katar Diar'a ilave avantajlar sağlayan birkaç anahtar gayrimenkul geliştirme devam ediyor.

    Yenilik, Katar Diar'ın genel başarısının vazgeçilmez bir bileşenidir; çünkü bu, onları diğer gayrimenkul şirketlerinin üzerinde tutmaktadır.

    Gayrimenkul endüstrisinde niş pazarında yüksek binme Katar Diyar artırmak yardımcı oldu ve itibar ve ciro yükseltir. Şimdiye dek üst düzey lüks projelere odaklanmıştır.

    Katar'da sadece iddialı projeleri değil aynı zamanda başlıca yerlerde yüksek profilli inşaat çalışmaları bulunan diğer bazı ülkelerde de var. Londra'nın geçmişteki Chelsea Barakalarındaki 1 milyar dolarlık genişleme böyle bir örnektir.

    Katar Diar tarafından geliştirilen kuruluşlar sürdürülebilir bir modernliğe sahiptir; yani bu değerli müşteriler gelecek projeler için Katar Diyarına geri döneceklerdir.

    Katar Diar'ın pazarlama stratejisi verimliliği kanıtladı. Bu da şirketin profillerini ve kârlarını artırmasına ve yalnızca körfez bölgesinde değil dünyada büyük bir güç olarak öne çıkmasına yardımcı oldu.

    Katar Diar'ın yeniliği, gayrimenkul alanında sıklıkla yeni patentli teknoloji ve tasarım uyguladığında liderliğini koruyor.

    Deneyimli çalışanlar Katar Diar'ın yetenek ve bilgi ile ilerlemelerine yardımcı olan başarısının anahtarıdır. Örneğin Mart 2012'de Katar Diar, Katar Diyar'ın altı hukuk kuruluna on üç uluslararası hukuk organizasyonu atadı.

    Sitelerde, deneyimli personelde, ofislerde ve ekipmanlarda kullanılan yüksek kaliteli makineler, işin en üst düzeyde yapılmasını garanti eder ve Katar Diyarının gücünü oluşturur.

    Katar Diar'ın kârla ilgili önemli bir gücü olan geniş bir müşteri tabanı var. Katar Diar, asal yerlerde tüm dünyaya yayılmıştır.

    Mali açıdan güçlü olmak Katar Diar'ın herhangi bir sorunla baş etmesine, kazançlarında herhangi bir düşüşe yol açmasına ve rakiplerini gerçekleştirmesine yardımcı olur. Katar Diar, uçucu pazarda güçlü kalmalarına yardımcı olan devlet desteğine sahip.

    Katar Diar, önemli bir gücü olan güçlü bir marka olarak ortaya çıktı. Katar Diar'ın uluslararası operasyonları, ticaret üzerindeki otoritesini ortaya koyuyor.

    2012 Dünya Kupası Katar'da yapılacak. O günden önce şirket, etkinliklerini zenginleştirecek olan yüksek profilli projelerinin bazılarını tamamlamış olacak.

    Zayıf yönler:

    Bir şirketin zayıf yönleri, daha iyi bir sonuç için geliştirilmesi gereken şeylerdir; Onların kontrolü altındadır. Zayıflıklar, rakiplerinin gerisinde bir iş çıkarır ve hedefine ulaşmak için engel oluşturur. Bu bölüm Katar Diyarının temel zayıf yönlerini ortaya koyacak

    Global ekonomik kriz, üst düzey ürünlerin satışında olumsuz bir etki yaratacaktır. Giderek daha fazla insan paralarını güvenli yatırımlarda tutmaya çalışıyor. Katar henüz birçok müşteri arasında ilk tercih olan BAE kadar umut vericidir.

    Katar müşterileri için engel oluşturduğu için, gelişmeler için alıcıların karşılaşabileceği yasal konular Katar Diyarında hala bir sorundur.

    Fırsatlar:

    Fırsatlar, iş veya organizasyonun stratejik konumunu iyileştirebilecek veya onlara fayda sağlayabilecek dış sapmalar, sürüklenmeler veya arzular. Bu bölüm Katar Diyar'ın şu an sahip olduğu fırsatları özetleyecek.

    Katar Diar, Katar Hükümeti'nden doğrudan destek alarak, yurtdışına çıktıklarında veya hibe ve olumlu politikalarla ülke içinde dahi ek destek almalarına izin veriyor.

    Teknolojinin ani bir şekilde değiştirilmesi veya uyarlanması Katar Diar'a gelecekteki başarıyı güçlendirme fırsatı verebilir. Ürünleri hedef pazarlara tanıtmak için sosyal medya ağının kullanılması, onlar için yeni pencereler açabilir.

    Katar Diar parasal açıdan saygın bir konumdadır, bu da yeni gelişmelere yatırım yapmak için keşfetmeleri için bir fırsattır.

    Katar Diar, lider konumunu sürdürmek ve böylelikle finansal performansı yükseltmek için hükümetinin desteğini alarak niş pazarına girme fırsatı buluyor.

    Müşteri tabanını büyütme fırsatı elde etmek, Katar Diar'ın coğrafi olarak veya yeni ürünlerle amaçlayabileceği bir şey. Katar Diar, yenilikçi gelişmelerini önümüzdeki dönemde diğer ülkelere de taşımayı planladı.

    Katar Diar ayrıca Katar Diyar için devralım ve birleşme fırsatlarını keşfedebilir ve daha sonra yeni müşteri kazanmak, yeni kaynaklar edinmek ve yeni pazarlar oluşturmak için kullanılabilir.

    Tehditler:

    Tehditler, iş veya organizasyonun alanlarını tehlikeye atabilir, zarar verebilir veya tehlikeye atabilir. Bunlar, şirketin kontrolü dışındaki faktörlerdir. Tehlikelerin farkında olmak ve bunlara hazırlanmak mümkün olmakla birlikte, ihtiyati olma planları ve stratejileri düşünüldüğünde bu bölümü değerli kılmaktadır. Bu bölüm Katar Diar'ın karşı karşıya olduğu başlıca tehditleri özetleyecek.

    Tüketici yaşam tarzı değişiklikleri, Katar Diar ürün / hizmetleri için daha az talep doğurabilir.

    Yavaş bir ekonomi veya finansal yavaşlama, Katar Diar işi ve kazançları üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir.

    Katar yükselen maliyetler, Katar Diar'ın kâr maruz kalacağı büyük bir düşüş olabilir.

    Katar Diyarının PESTEL analizi
    Makro ortamda organizasyonun karar verme sürecini etkileyen birçok faktör vardır. Değişiklikler, hukuk değişikliği, ticari engel, vergiye dayatma, demografik değişim ve hükümet politikası değişiklikleri şeklinde olabilir. Bunların hepsi makro ortamda değişikliklerdir (Bennett, 2002). Bu faktörlerin çoğunu değerlendirmek ve analiz etmek için PESTEL modelini kullanabiliriz. Bu düzenleme şu aralıkları ayırt eder:

    Siyasal faktörler. Bu faktörler, örneğin ekonomide yer alma derecesi gibi çeşitli hükümet politikalarını belirtir. Hükümet hangi ürünleri ve hizmetleri tanıtmak ister? Hangi alanlarda sübvansiyon alınıyor? Siyasi faktörler çok sayıda önemli iş alanında muazzam bir etkisi olabilir. Ulusun ne kadar sağlıklı olduğu ve altyapı açısından uluslar arası yol ve demiryolu ağı ne kadar iyi olduğunu belirleyecek.

    Ekonomik faktörler. Ekonomik faktörler satın alma faiz oranları, vergilendirme masrafları, yavaş veya yüksek ekonomik büyüme, enflasyon ve döviz kurları ile sınırlı değildir. Yüksek etkiye sahip bir işletmeyi nasıl etkileyebileceğini anlamak için aşağıdaki örneğe göz atalım:

    - Daha yüksek faiz oranları, borç ödemek için fazladan harcadığı için yatırımın cesaretini kırabilir

    - Güçlü bir para birimi, döviz cinsinden fiyatı artırabileceğinden ihracatı daha sorunlu hale getirebilir

    - Enflasyon çalışanlardan daha yüksek ücret taleplerini artırıp maliyetleri artırabilir

    - Ulusal gelirin artması, bir firmanın ürünlerine olan talebi artırabilir

    Sosyal faktörler. Sosyal eğilimlerdeki değişiklikler bir firmanın ürünlerine olan talebi ve kişilerin çalışmaya hazır olmalarını ve erişebilmelerini etkileyebilir. Katar Diyarında çalışanların çoğu farklı ülkelerdendir. Eğer diğer yararlar ile rekabetçi bir maaş sunamazlarsa, doğru insanları bulmak konusunda bir sorun olabilir. Ayrıca 10 yıl içinde Katar'da Fifa 2022 Dünya Kupası olacak. Bu, insanlara katılmaya ve mülklere yatırım yapacakları ilginin artması anlamına geliyor.

    Teknolojik faktörler: yeni teknolojiler yeni ürünler ve yeni prosedürler üretir. Sosyal ağ, çevrimiçi alışveriş, çevrimiçi rezervasyon ve bilgisayar destekli tasarım, geliştirilmiş teknolojinin bir sonucu olarak iş yapma şeklimizin tümüdür. Teknoloji, maliyetleri düşürebilir, kaliteyi artırabilir ve yeniliğe yol açabilir. Bu genişlemeler, müşterilere olduğu kadar ürün sağlayan gruplara da yardımcı olabilir. Katar Diar, çalışma masalarında, maliyeti en aza indirgemek ve fırsatları en üst düzeye çıkarmak için en son teknolojilere erişebiliyor.

    Çevresel faktörler: çevresel faktörler iklim ve çevre değişikliklerini içerir. Turizm endüstrisi, sıcaklık değişikliği veya iklim değişikliği gibi konulardan büyük ölçüde etkilenebilir. Küresel ısınmaya bağlı olarak, yavaş yavaş bir çevre bilincinin varlığı, bunun bir bölgenin bir problemi olmadığını gösterir. Katar Diar'ın da çevresel faktörlerin etkileri var. Sürdürülebilir büyüme, çevre dostu olmayan görevler için daha az alan olacağı anlamına gelir. Çevre dostu olma konusundaki son trend, Katar Diar'ın iş için lehtar olacak kampanya veya benzeri hareketleri oluşturmak için üzerinde çalışabileceği bir şey.

    Yasal faktörler: Bu faktörler, bir iş için dayandığı coğrafi alan açısından önemlidir. Örneğin, yaş, cinsiyet, din temelli ayrımcılıklar bir işletmenin operasyonu üzerinde büyük olumsuz etkilere neden olabilir. Farklı coğrafyalarda değişen zamanların çoğunda olduğu gibi, farklı ülkelerin kanunları da önemlidir. Ayrıca davalar bir servete mal olabilir. Bu nedenle sağlam hukuk müşavirlerinin olması şarttır. Katar Diar, kalkınma planlamasında kendilerine yardımcı olacak deneyimli bir hukuk danışmanı paneline sahiptir.

    Katar Diyarıyla doğrudan ilişkisi olan farklı hukuk kategorileri arasında şunlar bulunmaktadır:

    Tüketici yasaları; Bunlar müşterileri ürünün belirsiz tanımları gibi önyargısız uygulamalardan korumak için tasarlanmıştır

    Rekabet yasaları; Önemsiz firmaları daha büyük firmalar tarafından ezilmeye karşı korumak ve müşterileri korumak, tekelci etkisi olan firmalar tarafından kullanılmamak üzere tasarlanmıştır

    Istihdam kanunları; Işten çıkarılma, işten çıkarma, çalışma saatleri ve asgari ücret gibi konuları kapsar. Patronlar tarafından iktidarın yanlış kullanılmasına karşı çalışanlarını savunmayı amaçlıyorlar

    Sağlık ve güvenlik mevzuatı; Bu kanunlar, iş yerinin makul derecede pratik olduğu kadar güvence altına alınmasını amaçlamaktadır. Bu mevzuat, eğitim, kaza raporlama ve güvenlik teçhizatı için diğer hükümler gibi önemli konuları kapsar.

    Düşünülecek klasik PESTEL özellikleri şunları içerir:

    Faktör
    Dahil olabilir:

    Siyasi

    Ör. Katar hükümetinin reel devlet politikalarına katılımı, yatırım gündemi

    Ekonomik

    Örneğin enflasyon, kredi krizi, ulusal borç, döviz kurları.

    Sosyal

    Örneğin bazı ürünlere, demografik özelliklere, gelirlere

    Teknolojik

    Örneğin, teknolojik ilerleme, yeni BİT ürünü, sosyal ağ, yeni teknoloji kullanarak yeni ürün geliştirme, teknolojik olarak eskimişlik oranı

    Çevreci

    Küresel ısınma, iklim değişikliği, doğal felaketler ve diğer çevresel sorunlar

    Yasal

    Örneğin şirketin uyduğu kanunlar. Rekabet hukuku, sağlık ve güvenlik, istihdam hukuku

    Bununla birlikte, PESTEL faktörlerini listelemekle yetinmemek, bunun tek başına fazlaca anlatmadığı için önemlidir. İş stratejik yönetim ekibinin yapması gereken, listelenen birçok faktörden hangisinin değişebileceğini bulmaktır. Örneğin, bir hükümet holding şirketi olan Katar Diar'ın az çok hükümetten olumlu politikaları olacaktır. Sorun, farklı bir coğrafi bölgeye gittiğinde ortaya çıkacaktır. Katar Diar, tüm kalkınma faaliyetlerinin daha geniĢ yönlerini göz önünde bulundurmayı zorlayan küresel bir portföyüne sahiptir.

    Katar Diar gibi büyük bir şirketi değerlendirmek için faktörleri yerel, ulusal ve küresel açısından ayırmak iyi bir fikir olacaktır (Drummond, 2001).

    Örneğin, Katar Diar'ın PESTEL faktörlerini şu şekilde değerlendirebiliriz:

    Bir hükümet projesinin tasarımı ve onaylanması gibi yerel faktörler.

    Yapım için insanları işe alma konusunda hükümet yasası gibi ulusal faktörler.

    Yeni pazar alanlarına girme ve iş üzerindeki etkisi gibi küresel faktörler.

    Sonuç:
    Bu yazı Katar Diar'ın işletme yönetimini stratejik bir bakış açısıyla incelemiştir. İş kurulduğundan bu yana uzun değil. Dünyada bu kadar kısa bir sürede dünya çapında tanınma olanağı bugünün dünyasında nadiren görülür. Katar Diar, gayrimenkul sektöründe yenilikçi yaklaşımın geleceğini nasıl şekillendirebileceğini kanıtladı. Stratejik olarak Katar Diar, operasyon boyunca devlet desteğine sahip olduğu için şanslı. Müşterek girişimleriyle 29 ülkede büyümüştür. Önümüzdeki yıllarda Katar Diar zirvesine ulaşacak ve muhtemelen 2022 yılı Katar Diar için bir kilometre taşı yılı olacak.
     

Sayfayı Paylaş